WORDPRESS SERVICEAFTALE

Få hjælp til sikkerhed, monitorering og backup

Når du har en fysisk butik er vedligeholdelse som rengøring og reparationer nødvendige for at have en god og velfungerende butik. Det samme gælder din hjemmeside. Det er vigtigt, at du holder den opdateret. Men ved du hvorfor, og hvordan du løser opgaven?

Der er tre grunde til at opdatere din hjemmeside:

  1. Sikkerhed
  2. Rettelse af fejl
  3. Ny funktionalitet og bedre ydelse.

WordPress er det meste udbredte CMS-system i verden og derfor et populært mål for hackere. Holder du ikke din WordPress-installation opdateret, er der større risiko for at blive hacket, og for at siden ikke fungerer optimalt. Selvom WordPress i udgangspunktet er meget sikker, så er der af og til fejl – det samme gælder de plugins, som tilfører ekstra funktionalitet til hjemmesiden.

WordPress er et produkt, som aldrig bliver færdigt. Det bliver løbende udviklet og udvidet med nye funktioner og forbedringer af ydelsen. Og det samme gør sig gældende for temaer og plugins. En WordPress-installation bør opdateres løbende, og der kan forekomme opdateringer flere gange om ugen.

Mock-up af hjemmesider, der har en WordPress serviceaftale med VITALkommunikation

Eksempler på hjemmesider udarbejdet
og vedligeholdt af VITALkommunikation

Det omfatter en WordPress serviceaftale

wordpress serviceafale opdatering

Ofte stillede spørgsmål

Opdatering foregår inden for normal arbejdstid. Kritiske opdateringer sker inden for 24 timer – almindelige opdateringer inden for 72 timer.

Skulle din side gå ned, så startes udbedring inden for fire timer i normal arbejdstid. Har du et klippekort, så kan du bruge det. Ellers koster udbedring 850,- pr. time.

Nej, en sådan garanti er umulig at give – det er der ingen, der kan. Men med en serviceaftale er du sikret de nødvendige tiltag, der minimerer risikoen for, at du bliver hacket.

De fleste webhoteller kører automatisk back-up, men afhængig af din aftale kan det koste penge at spille en back-up ind, hvis uheldet er ude. Med en separat back-up kan hjemmesiden indlæses igen, så du ikke skal starte helt fra bunden en gang til. Og så kan dit webhotel jo gå ned, så det er også at gå med både livrem og seler.

VITALkommunikation holder ferie, og i de perioder overtager en betroet samarbejdspartner overvågningen og opdateringerne.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Så tøv ikke med at spørge …

Ring med dit spørgsmål Send en mail med dit spørgsmål

Hvad koster en WordPress serviceaftale?

Du kan betale for en serviceaftale på to forskellige måder

KLIPPEKORT

Du køber et klippekort. Hver måned modtager du en oversigt over den tid, jeg har brugt for at vedligeholde din side rent teknisk. Du betaler for minimum 15 minutter hver måned.

Et klippekort kan også bruges til andre opgaver som f.eks. indholdsmæssig opdatering af hjemmesiden eller andre markedsføringsopgaver. Med et klippekort betaler du kun for den tid, der rent faktisk bruges.

Læs mere om klippekort

FAST BELØB

Du betaler et fast, årligt beløb, som er baseret på, hvor omfattende din hjemmeside er. Det tager ikke lige så lang tid at vedligeholde en lille hjemmeside med nogle få sider, som det gør at vedligeholde en side med mange plugins og specialfunktioner.

Når VITALkommunikation afleverer en hjemmeside, får du også et tilbud på teknisk vedligehold.

Få et tilbud på en serviceaftale

Har du brug for en serviceaftale?

Så ring på 22 72 72 09 eller skriv en mail og fortæl om dit behov, så finder vi sammen ud af, om et klippekort eller en fastprisaftale er den rigtige løsning for dig.

Det er gratis at spørge.

Og husk, et klippekort kan også bruges til andre opgaver, der måtte opstå i forbindelse med din hjemmeside.

Få hjælp til din hjemmeside