Facebook – er du med?

Hvis du har en virksomhedsside på Facebook, har du så gjort dig nogle tanker om, hvorfor du har oprettet den? Bruger du den aktivt eller er det blot en statisk side? Hvis du allerede har en virksomhedsside, kan vi hjælpe dig med at få den til at arbejde for dig. Hvis du overvejer at oprette en, kan vi rådgive dig om fordele og ulemper, så du kan beslutte, om du skal satse din energi her. Vi kan også hjælpe med annoncering samt varetage planlægning af indhold, indholdsproduktion og sørge for, at dine opslag bliver postet.

Det kan du bruge en virksomhedsside på Facebook til

At have en virksomhedsside handler om, at du er til stede der, hvor dine kunder er. Du gør dig selv og dine ydelser/produkter tilgængelige der, hvor kunderne bruger deres tid. Og i ethvert møde med kunder er det vigtigt at præsentere sig bedst muligt. Facebook er fortrinsvis et uformelt, socialt forum med en høj grad af interaktion, men i stigende grad også et debatmedie og en søgemaskine. For at få udbytte af din virksomhedsside skal du først og fremmest producere noget godt indhold, som folk gerne vil interagere med og dele. Du kan bruge en virksomhedsside til at:

  • Brande din virksomhed og fortælle virksomhedens historie
  • Udsende nyheder, der er relevante for dine følgere
  • Præsentere dine produkter og ydelser
  • Sende relevant trafik til dit website
  • Sikre dig en bedre synlighed i Google.

VITALkommunikation hjælper dig med at producere indhold til Facebook.

Kontakt os for en snak om, hvordan du bedst kan udnytte Facebook:

Udfyld kontaktformularen, så hører du fra os.