Er det ikke passé med et nyhedsbrev?

Nej, det er det bestemt ikke. Et nyhedsbrev er stadig et effektivt værktøj til at gøre potentielle kunder til betalende kunder. Det er især effektivt til at pleje forholdet til dine eksisterende kunder – et aspekt, som mange overser, fordi fokus ofte er på at udvide kundebasen. Men det er altså nemmere at få tilfredse kunder til at købe igen end at få nye kunder til at købe første gang. VITALkommunikation har stor erfaring med nyhedsbreve. Vi hjælper dig med at planlægge og skrive dit nyhedsbrev, så det bliver læst.

Et nyhedsbrev har flere fordele

En af de største fordele ved et nyhedsbrev er, at kontaktprisen er meget lav. Med et godt mailprogram som f.eks. Mailchimp kan du til meget billige penge – ja, endda gratis, hvis du kan acceptere et lille reklame-tag – få dit budskab frem til dine kunders mailboks. Og hvis dit nyhedsbrev er relevant og læsevenligt, så skal det nok blive læst. Ikke af alle, men af nok til at du kan skabe mersalg. Du kan bruge et nyhedsbrev til mange ting – du kan:

  • Brande din virksomhed og fastholde den i kundernes bevidsthed, så det er din virksomhed, de kommer til at tænke på, når et købsbehov opstår
  • Skabe relation til dine kunder; vi køber helst hos virksomheder, vi kender, og tillid er altafgørende i forhold til salg
  • Målrette din markedsføring til udvalgte kundegrupper baseret på dit kendskab til kunderne
  • Sælge dine produkter/ydelser
  • Lære dine kunder bedre at kende ved at måle på, hvad de læser, og hvad de klikker på
  • Nå dine kunder på deres foretrukne platform, hvad enten det er mobil, tablet eller pc
  • Drive trafik til din hjemmeside.

Nyhedsbreve virker, så kontakt os og få rådgivning og hjælp til dit nyhedsbrev:

Udfyld kontaktformularen, så hører du fra os.