Privatlivspolitik for VITALkommunikation

Som kunde hos VITALkommunikation har du givet os en række personoplysninger, som vi behandler i forbindelse med ekspederingen af dine ordrer. Disse oplysninger er nødvendige for, at vi kan opfylde vores del af ordren samt sende dig en faktura. Ifølge lovgivningen skal regnskabsmateriale gemmes i 5 år – herefter sletter vi oplysningerne.
 

Datasikkerhed

Vi behandler altid dine personoplysninger sikkert og fortroligt i overensstemmelse med gældende lovgivning, uanset om vi behandler dem med henblik på opfyldelsen af en kontrakt eller på baggrund af dit samtykke. Dine oplysninger bliver kun anvendt til det formål, de er indsamlet til, og når formålet er opfyldt eller ikke længere relevant, slettes de.
 
Vi anvender tredjeparter til behandling af:
 
Fakturering: Sproom og Odoo
Dataudveksling: Outlook og Dropbox
Hjemmeside: Simply
 
Vi har databehandleraftaler med disse databehandlere, og det er vores garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af dine personoplysninger.
 
Dataforespørgsler, indsigelse, ændring og sletning
 
Du kan altid kontakte os for at på oplyst, hvilke personoplysninger vi ligger inde med om dig. Det kan ske ved henvendelse til:
 
VITALkommunikation
Vitavej 71
8300 Odder
 
Er der fejl i vores oplysninger, kan du altid bede om at få dem rettet, så vi har de rigtige oplysninger. Du har altid ret til at få udleveret oplysningerne i et almindeligt format. Hvis du ikke ønsker, at vi behandler dine personoplysninger, eller at vi skal begrænse behandlingen, kan du sende om en anmodning via mail til ythhj@vitalkommunikation.dk
 
Dine oplysninger vil blive slettet, når kundeforholdet ophører.
 
Ønsker du at klage over VITALkommunikations behandling af dine personoplysninger, kan det ske til:
 
Datatilsynet
Borgergade 28,5
1300 København