REKLAMEKAMPAGNER

Har du en kampagne i støbeskeen?

Reklamekampagner kan have mange formål. De kan være forebyggende (f.eks. færdselskampagner) eller oplysende. De kan have et primært formål om at brande en virksomhed og sekundært sælge virksomhedens ydelser, og de kan være rene salgskampagner.

Hvis du overvejer at køre en kampagne, hjælper VITALkommunikation dig gennem hele processen fra idé over planlægning til produktion, afvikling, opfølgning og evaluering.

Det hele starter med, at du – eller du og vi i fællesskab – får en idé til en reklamekampagne. Når vi er sikre på, ideen holder, tager vi kampagnen trin for trin:
 
  • Trykprøvning: Hvorfor vil du køre denne reklamekampagne? Hvem er din målgruppe? Hvad vil du opnå? Hvad er dit budget? Ved at besvare disse spørgsmål – og lidt flere – sikrer du dig, at det i det hele taget er en god idé at køre kampagnen.
  • Planlægning: Hvem gør hvad, hvornår, hvordan.
  • Produktion: Kampagnen produceres i form af tekst, billeder, fysiske produkter, landing pages, etc.
  • Lancering: Kampagnen offentliggøres over for dine kunder.

Procesplan for kampagne

Eksempel på processkema for kampagner til markedsføring

Evaluering og opfølgning

Husk alle trin i reklamekampagnen

Når en kampagne er lanceret, så slutter aktiviteten ofte. Opfølgning og evaluering på kampagnen bliver tit glemt eller drukner i andre gøremål. VITALkommunikation sørger for, at disse vigtige aktiviteter bliver udført.
 
  • Opfølgning: Vi laver en plan for opfølgningen.
  • Evaluering: Sammen evaluerer vi kampagnen, så det om muligt kan blive endnu bedre næste gang.

Skal vi køre din kampagne?

VITALkommunikation kan hjælpe dig med enkelte dele af kampagnen eller sørge for, du når alle trin igennem, så din kampagne giver størst mulig værdi for din investering.

Kontakt

icon telefon  22 72 72 09

icon brev  Send en mail